Jdi na obsah Jdi na menu
 


Ve WoWku je celkem 8 ras. 4 Alianční a 4 Horďanský.

ALIANCE:

Lidé

Lidé ze StormWindu jsou přizpůsobivá rasa, která přežila invazy krvežíznivých Orků v průběhu První Války. Za Druhé Války StormWindští vytvořili Alianci, aby znovuzískali svoji domovinu Azeroth. Po úspěchu ve Druhé Válce, StormWind byl obnoven a Lidská civilizace se znovu začala rozpínat do jižních zemí. Po ničivé invazi Ohnivé Legie - která zanechala severní lidské království Loradreon v ruinách - zůstalo království StormWind jako jediná bašta lidské civilizace. Následujíce hrdinské skutky legendárního sira Lothara a krále Llana, obránci StormWindu jsou nejobávanějšími válečníky v zemi. Vždy odhodláni bránit čest a lidství ve stále temnějším světě...

Startovní lokace: Elwynn Forest (Northshire)
Město lidí: Stormwind

Trpaslíci

Stoičtí trpaslíci z IronForge jsou starověkou robusní humanoidní rasou, která si našla svůj domov za zasněženou horou Khaz Modan. Trpaslíci byli odjakživa úzkými spojenci lidí a prosperovali z válek a příběhů. V minulosti však jen zřídka opouštěli bezpečí své Khaz Modanské pevnosti. Ovšem jakmile krajem zazněl zvuk polnice, volající do boje, povstali Trpaslíci po bok svých přátel a spojenců a s nevídanou odvahou a odhodlaností se vrhali do nejprudších bojů. Mlhami opředený původ Trpaslíků sahá hluboko do minulosti. Dávné zkazky trpasličích mudrců vypráví, že tato rasa byla vytvořena mocnými Titány z kamene, když svět byl ještě mladý. Všichni trpaslíci cítí, že jejich posláním je hledat ve světě další odkazy mocných Titánů, schopných prozradit jim něco o jejich minulosti. Trpaslíci dokonce vyslali své posly do všech koutů světa, aby hledali další informace o jejich historii. Tyto výpravy způsobily celkové rozšíření trpasličí rasy do celého známého světa...

Startovní lokace: Dun Morogh (Anvil Marr)
Město Trpaslíků: Ironforge


Gnómové

Excentričtí Gnómové jsou jednou z nejpodivnějších nejméně početných ras na světě. S jejich zálibou v nových technologiích a mechanických strojích, je zázrak, že takováto rasa přežila do dnešních dnů. Gnómové se s Trpaslíky podělili o své zdroje v hvozdu Dun Morogh Peaks a čím dál více velebyli svoje technologické město Gnomeregan. I trpaslíci totiž projevili zájem o nové technologie a mechanizmy a byli to právě Gnómové, kteří trpaslíky zásobyli rozličnými mechanickými stroji a zbraněmi. Gnómové sloužili za Druhé Války Alianci dobře. Zásobyli Alianci stroji, ale nikdy neposlali do boje jediného svého muže. Ale v průběhu invaze Ohnivé Legie Gnómové udivili všechny ostatní alianční rasy rozhodnutím nasadit do boje svoje statečné jednotky a piloty. Když válka skončila, odhalila Aliance příčinu podivného počínání Gnómů. V průběhu války s Legií totiž povstal barbarský kmen horalů a zaútočil na Gnomeregan, jelikož bylo všeobecně známo, že všechny jednotky Aliance jsou zaměstnány bojem s Legií a že tedy Gnómům nikdo nepomůže. Gnómové zůstali sami a statéčné bránili své město ze všech sil. Téměř polovina veškeré Gnómské rasy byla vyhubena při pádu Gnomereganu. Přeživší Gnómové uprchli pod ochranná křídla spřátelenách trpaslíků - do pevnosti IronForge. A tak se Gnómové znovu spojili s Aliancí a sbírají síly na znovuzískání svého ztraceného města a na zajištění lepší budoucnosti pro svoji pokořenou rasu.

Startovní lokace: Dun Morogh (Anvil Marr)
Město gnomů: Ironforge


Noční Elfové

Noční Elfové jsou první rasou, která se probudila do světa Warcraft. Tyto stínové nesmrtelné bytosti začali jako první studovat magii a nechali ji proudit skrz svět tisíce let před událostmi Warcraft I. A byla to právě Elfí touha po magii, která do světa Warcraftu přilákala Ohnivou Legii, a která způsobila konflikt, který vyústil v katastrofickou válku mezi těmito gigantickými rasami. Elfům se podařilo zapudit Ohnivou Legii, ale celá jejich domovina byla zatopena oceánem. Od té doby se Noční Elfové uzavřeli před okolním světem a skryli se v okolí své posvátné hory Hyjal. Po opětovném útoku Legie, který přinutil Elfy vylézt ze svých tisíciletých úkrytů, se v Elfech znovu probudil zájem o okolní svět. Noční Elfové vytvořili Alianci s dalšími rasami, aby zajistili přežití samotného světa Azeroth. Jako rasa jsou Elfové čestní, ale také hodné nedůvěřiví vůči ostatním "nižším" rasám. Jsou svázáni s přírodou a jejich stínové síly často budí u okolních ras nedůvěru, stejnou, jakou oni chovají k nim...

Startovní lokace: Teldrassil
Město elfů: Darnassus

Draeneiové (Draenei)


Před jedním měsícem hrozná exploze roztrhla nebesa severního Kalimdoru, v tom okamžiku se velká loď Exodar zřítila z oblohy a roztříštila se o povrch světa Azeroth. Vznešení Draeneiové odlétli ze zpustošeného světa jménem Outland na mezidimenzionální lodi jménem Exodar, aby našli pomoc. Inspirovaní příběhy hrdinské aliance která se spojila proti síle Plamenné Legie, Draeneiové je přišli požádat o pomoc při znovuzískání jejich zničené domoviny, Outlandu doufajíc v získání nových spojenců v souboji s Plamennou Legií, díky kterým by se jim mohlo povést konečně udělat přítrž ohavné plamenné výpravě. Ozbrojeni jen odvahou, a jejich neotřesitelnou vírou v dobro, Draeneivové doufají v nalezení spojence.

Startovní Lokace: Ammen Vale

Město Drenaiů: Exodar

Tato rasa je hratelná jen pokud je ke hře nainstalován datadisk The Burning Crusade.

HORDA:

Orkové

Divocí, zelenokožnatí Orkové jsou jednou z nejrozšířenějších ras Azerothu. Tato drsná a brutální stvoření, která se zrodila v ďábelském světe Draenor, prošla skrz dimenzionální bránu, známou jako Temný Portál, do království StormWind a vyhlásila válku lidské rase. Avšak učenci, kteří znají Orkskou historii vědí, že Orkové byli ve své domovině Draenoru kultivovaný a vznešený národ, uctívající moc svých kmenových šamanů. Bohužel, Orkské klany byly zotročeny Ohnivou Legií a využity jako předvoj masivní invaze do Azerothu. Orkové se však zbouřili proti svým Temným Pánům a pod vedením statečného orka Thralla znovu nabyli ztracenou čest a sílu. Nyní stojí kmeny Orků připraveny bojovat, ne za účelem zisku a dobývání, ale za svoje právo na život ve své nové zemi...

Startovní lokace: Durotar
Město orků: Orgrimmar


Trollové

Podivní Trolové Dľungle, kteří osídlili ostrovy v Jiľním Moři, jsou známí svojí krutostí a temným mysticismem. Tato barbarská stvoření v sobě nesou čirou nenávist vůči vąem ostatním rasám. Jeden rod vąak byl nucen změnit názor, kdyľ narazil na Orkského reka Thralla a jeho mocnou Hordu. Trollové kmene Darkspear, kteří byli před dávnou dobou vyhoątěni ze své domoviny Stranglethorn Vale, byli téměř vybiti skupinou Murlocků, ale Thrall a jeho Horda jim přispěchali na pomoc a zachránili je. Jako vyjádření vděku Trollové přísahali věčnou oddanost Hordě. Pod vedením mocného stínového lovce Vol'Jina se celý kmen Drakspear usídlil spolu se svými Orkskými spojenci v Durotaru. Na východních Skalnatých útesech vystavěli svoje hlavní město, pojmenované po jejich padlém stařeąinovi - Sen'Jin. Dále kmen zaloľil stráľní tábory na ostrovech Ozvěn. Jakoľto člen Hordy navázali Trollové přátelské styky s Taureny. Avąak k Zapovězeným stále chovali jistou zdrľenlivost a nedůvěřivost. Jakoby cítíli jejich pohrdání ostatními...

Startovní lokace: Durotar
Město Trollů: Orgrimmar


Taureni

Taureni jsou mohutná stvoření, žijící v otevřené pustině centrálního Kalimdoru. Žijí, aby sloužili přírodě a udržují rovnováhu mezi Zemí a Elementy. I přes svůj mohutný vzhled a brutální sílu jsou Taureni klidný, kultivovaný a mírumilovný národ. Jakmile se však dostanou do konfliktu, vynaloží veškerou svoji ohromnou sílu, aby zamáčkli své nepřátele do země. Pod vedením svého stařešiny Cairna Bloodhoofa se v době invaze Ohnivé Legie Taureni spojili s Orky a od té doby jsou tyto rasy v trvalém přátelství. Stejně jako Orkové bojují Taureni za zachování svého rodu a svých tradic...

Startovní lokace: Mulgore (Redrock Mesa)
Město Taurenů: Thunder Bluff


Nemrtví

Skupina nemrtvých, známá jako Zapovězení, se vzepřela tyranské vůli Krále Lichů a nyní si snaží udržet nabytou svobodu za každou cenu. Pod vedením svého statečného vůdce, královny duchů - Sylvanas Windrunner , vzbudovala tato skupina temných uprchlíků tajnou pevnost v troskách Lordareonského hlavního města. Vzbudován na prokleté Tirisfalské Planině se z UnderCity stala hlavní bašta zla. Na hranici samotné temnoty se pohybovali Sylvanini vrchní "léčitelé", když se snažili vyrobit nový, mnohem silnější mor, který nejen že by vyhladit jejich nenáviděné protivníky ze Scourge, ale dokonce i celé lidstvo. Za ziskem ším dál větší moc a livu vstoupili Zapovězení do aliance Hordy. Bez jakékoliv loajality vůči svým novým spojencům nechali Zapovězení válčit primitivní rasy proti Alianci a sami se tak v klidu mohli soustředit na svůj hlavní cíl: Krále Lichů. Jen čas ukáže, jakou roli sehraje toto společenství temnot v nastávajících událostech...

Startovní lokace: Tirisfal Glades
Město Nemrtvích: The Undercit

Krvaví Elfové (Blood Elves)

Téměř 7.000 let Vysocí Elfové obdělávali jejich zářící, kouzelné království, ukryti hluboko v lesích severního Lordaeronu. Ale před pěti lety Pohroma Nemrtvých vpadla do Quel’thalasu a dovedla Elfy na pokraj zhouby. Vedeni zlým Nemrtvým Rytířem Arthasem, Pohroma zničila Sluneční studnu, čím oddělila Elfy od zdroje jejich tajemné magie. Přestože jizvy, které po sobě Pohroma zanechala jsou patrné, zbylí Elfové se spojili dohromady a převzali zpět velkou část své domoviny. Nazývajíc se Krvaví Elfové, tito chmurní přeživší se zavázali k znovuzískání jejich nesmírných sil, které kdysi ovládali. Inspirovaní jejich milovaným vůdcem Kael’thasem Sunstriderem, Krvaví Elfové hledají nové zdroje magie a prostředky, které potřebují k obraně proti neumírajícím hrůzám Pohromy.

Startovní lokace: Eversong Woods

Město Krvavých Elfů: Silvermoon


Tato rasa je hratelná jen pokud je ke hře nainstalován datadisk The Burning Crusade.

POVOLÁNÍ:

Mage: Mage je velmi dobrý kouzelník,který má ale od začtku nejméně Hp,ale za to nejlepší kouzla, má nehorázně silná kouzla, ale má malé šance na roguea, leda že mu zná proti němu nějakou hezkou taktiku...jako Polymorph nebo frostnovu xD.Dostupný pro Rasy: Human, Gnome, Undead, Troll, Blood Elf, Draenei.

Shaman: Dobrý bylinkář a kouzelník,který může nosit i štít a má specializaci na hodně zbraní. Jinak je to sekundární healer stejně jako paladin a od 40. lvlu může nosit mailové věci. Má dobré kouzla proti casterům...např Earthshock, přeruší to nepříteli castění mno :)Dostupný pro Rasy: Orc, Tauren, Troll, Draenei.

Paladin: Sekundární healer, ale i dobrý bojovník. Je dobrý že se může nabufovat a taky házet Stoony, může nosit plátovou zbroj, takže později může mít stejně jako war hodně vysoký armor, také může nosit štít.Dostupný pro Rasy: Human, Dwarf, Blood Elf, Draenei.

Druid: Je to skvělý kouzelník a bojovník má velké spektrum zbraní a podle mě je to nelepší povolání na WoW. -začátky sou ale pomalé, může maximálně leatherovou zbroj, jinak má celkem slušné healy, patří k primárním healerům. Dostupný pro Rasy: Night Elf, Tauren.

Warlock: Velice dobrý kouzelník, jen je potíž že nikdy nebude mít moc Armoru,ale za to si může vykouzlit sice po jednom petů ale za to má velký výběr, může nosit jen clothovou zbroj.Dostupný pro Rasy: Human, Orc, Undead, Gnome, Blood Elf.

Rogue: Je to silné a obratné povolání ke všemu na začátku si musí vystačit jen s Dýkou,ale jinak je to dobré povolání, protože má opravdu skvělé útoky, s kterými dokáže potrápit hlavně castery, jako mage, priest, warlock atd. , má totiž velice rychlé útoky které neumožní nepříteli nic seslat, také má velice dobrou schopnost stealth může z něj používat řadu schopností jako třeba ambush, to je jeho hodně silný útok, který ale může použít jen ze stealthu a stealth může dát jen když neni v combatu a taky je blbý že na tuto schpnost potřebuje dýku v pravé ruce a pak taky se dostat k nepříteli zezadu. Jinak myslím si, že toto povolání se hodí pro začátečníky, ale je to jen můj názor.Dostupný pro Rasy: Human, Dwarf, Night Elf, Gnome, Orc, Troll, Undead, Blood Elf.

Warrior: Velice namakané povolání což se týče obrany. Může hned od začátku nosit Mailovou jako Paladin takže hned od začátku má obroskou obranu může hodně druhů zbraní a také namakaný štíty takže jesli chcete dobrýho na obranu a taky na útoky vemte tutoho. Podle mě je nejlepší tank, ale jedině když má štít tak je to fakt na vyšších lvlech dobrý tank...s obouručkou nemá na 70. moc velké šance...potřebuje silnou obranu...leda že by ta obouručka byla fakt silná...Dostupný pro Rasy: Human, Dwarf, Night Elf, Gnome, Orc, Tauren, Troll, Undead, Draenei.

Priest: Priest může sice jen Clothovou zbroj za to má ale kouzlo keré mu později tyto ztráty v armoru vyplní. Priest je vynikající na kouzla jak v útoku tak i v obraně takže si myslím že je to taky hodně dobrý nadupaný povolání, mimochodem má teké velmi silné healy a patří tedy mezi primární healery.Dostupný pro Rasy: Human, Night Elf, Dwarf, Undead, Troll, Blood Elf, Draenei.

Hunter: Je to skvělý stopař a na 10. levelu si může přivolat nějaké zvíře, které si musí ochočit, ale napřed se musé naučit kouzlo, které se naučí až po splnění několika questů,také je to výborný střelec takže může jak zbraň jako luk, kuši tak i pistoli. Jinak podle mého názoru je celkem dobrej.Dostupný pro Rasy: Dwarf, Night Elf, Orc, Tauren, Troll, Blood Elf, Draenei.

<><><><><><><><><><><>

VLIV POVOLÁNÍ NA STARTOVNÍ ATRIBUTY POSTAVY

Každá postava má své základní atributy, které jsou dané její rasou. Výběr povolání ale rozdělí dalších 5 bodů mezi některé z atributů. V následující tabulce vidíte, jaká povolání ovlivňují které atributy::

Druid
Hunter
Paladin
Priest
Mage
Warlock
Rogue
Warrior
Shaman
Strength
+1
---
+2
---
---
---
+1
+3
+1
Agility
---
+3
---
---
---
---
+3
---
---
Stamina
---
+1
+2
---
---
+1
+1
+2
+1
Intellect
+2
---
---
+2
+3
+2
---
---
+1
Spirit
+2
+1
+1
+3
+2
+2
---
---
+2

 
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

heal

(Pettr, 15. 10. 2007 21:24)

Akorat mi teda nepříde že je palach nejlepší healrr.....podle me to je priest

Re: heal

(heal, 9. 10. 2011 15:51)

jj priestik je naj na healik jj no veru:D

:D

(Siphoo', 26. 8. 2011 21:38)

takový píčoviny co tady jsou.. historie ras, to je dost dobrý, ale popis těch povolání je propadák.. jinak ani nemáš správně ty barve těch class, třeba Druid není zelenej, ale oranžovej, ale to je jen detail.. pak: mág ve frostu musí rogunu vysekat aniž by se ho dotkl, takže taky nesmysl cos napsal.. Warrior nosí štít jen když má Protect talenty, takže tankuje dungy a raidy, ale nedává moc dmg.. takže na pvp je Arms :D takže prostě kktiny píšeš

rRO

(smouky, 25. 8. 2009 21:16)

nejlepsi PVP je rough !! ††&#9829;

Wowke

(Woke, 14. 8. 2009 19:50)

Cau navstivte mi stránky vice prehledu o povolani a více veci wowke.estranky.cz

E-mail

(Vůdce této stránky, 21. 2. 2007 19:20)

můj e-mail kdyby ste něco chtěli je: slimak007@centrum.cz

Dobrý

(Horn, 14. 1. 2007 16:44)

Čus... Hele docela dobrý stránky :) i když jsou to e-stránky... no ale hezkej obsah... tak ať ti to klape... caw

Lepší

(Pařmen, 14. 1. 2007 11:00)

Už se to klube.

Stručně

(Pařmen, 10. 1. 2007 16:48)

Je to docela stručný no mě to stačí.